Branding er meget mere end “bare” marketing, et logo og en imagefilm. Det handler om at læse markedet, tage strategiske valg og - ikke mindst - prioritere sin indsats. Det er det, der er kernen i mine ydelser.
Brand strategi
Brand DNA
Hvordan skal brandet positioneres, hvad er vores brand DNA og hvad gør os i stand til at stå som et fyrtårn på markedet?
Vision, værdier, purpose
Value proposition
Brand løfte
Brand arkitektur
Look & Feel
Hvordan skal brandet se ud, føles, lyde og tale for at kommunikere sit brand DNA konsistent på tværs af platforme, touchpoints og målgrupper?
CVI/visuel identitet
Tone of voice
Audio branding
Living the brand
Hvordan engagerer vi organisationen i brandets fortsatte udvikling, og hvordan vedligeholder vi vores brandudtryk?
On-boarding
Vedligeholdelse
Governance
Brand aktivering
Markedsføring
Hvordan aktiveres brandet overfor målgrupperne på tværs af kanaler, platforme og touchpoints?
Marketing strategi - omnichannel
Kunderejser
Employer branding
Hvordan engagerer vi medarbejdere og de talenter, vi gerne vil tiltrække?
Employer brand strategi
Og det løse…
Det er ikke alt, man kan putte i kasser. Måske har du brug for inspiration og sparring - f.eks:
Brand tjek
Brand workshop
Brand hjulet
Brandet er et aktiv, der binder hele forretningen sammen. At bygge et stærkt brand involverer alle dele af organisationen og et 360 graders blik på forretningen.
Brandet er med til at sætte rammerne for, hvilke produkter og services der skal på markedet, og måden de leveres på. Brandstrategien påvirker hvor og hvordan, man arbejder med salg, hvilke medarbejdere man ønsker at tiltrække, og hvilken kultur de skal være en del af. Og så - naturligvis - hvordan brandet kommunikerer om virksomheden og markedsfører det, den tilbyder.
“Unless you stand for something, you don’t stand out.”