ydelser

Lad os styrke
din forretning

Brand strategi med Fog Bruun Brand Consulting
 
 

Brandet er en muskel, du skal bruge for at stå skarpt på markedet. Det er et aktiv, som binder hele forretningen sammen.

 
 
 
 

Branding er meget mere end “bare” marketing, et logo og en imagefilm. Det handler om at læse markedet, tage strategiske valg og prioritere sin indsats.
Det er det, der er kernen i mine ydelser.

 
 
 

Interesseret?
Læs lidt mere om det, vi kan arbejde med, når vi skal styrke din forretning:

 
 

Strategisk afklaring

Hvor er kunderne på vej hen, hvilke trends driver markedet, og hvad det betyder for din forretning? Passer dine produkter, din markedsføring og dit brand ind i den nye virkelighed og i kundernes ”Why”?

Trends / Insights / Scenarios

 
 
 

Brand fundament

Hvad er kernen i din forretning - dit DNA - som gør dig i stand til at engagere kunder, medarbejdere og andre vigtige målgrupper?

Hvordan differentierer vi du dig i forhold til konkurrenterne? Hvad gør, at du står som et til et fyrtårn på markedet?

Hvordan organiserer du brands og produktportefølje, så du får den stærkeste position og størst mulig effekt af din investering?

Vision & Værdier / Purpose / Value proposition / Brand løfte / Look & Feel / Brand arkitektur / Partnerskaber & Co-branding

 
 
 

Brand aktivering

Hvordan markedsfører du på tværs af kanaler og touchpoints?

Hvordan engagerer du medarbejderne og de talenter, du gerne vil tiltrække?

Hvad betyder brandet for dit innovationsfokus og for det, du skal have i din portefølje af produkter og services

Marketingstrategi / Kunderejser / Employer branding / Intern kommunikation / Innovation / Produktportefølje

 
 

 

Dine behov definerer processen

 

Jeg flytter ind, til opgaven er løst

Mit arbejde er baseret på en gennemprøvet værktøjskasse og er 100% tilpasset den enkelte opgave.

Brug mig til sparring, når du har behov for en erfaren brand strateg, der kan se tingene udefra. Eller til projekter, hvor jeg flytter ind, til opgaven er løst. Jeg involverer organisation og vigtige stakeholdere, så der er den nødvendige buy-in i virksomheden, når resultaterne skal forankres og leve videre i den daglige drift.

 
 
 

 
 
Unless you stand for something, you don’t stand out.
— Robert Jones, Wollf Olins