Der er mange måder, du kan arbejde med branding og markedsføring på. Mit engagement falder typisk i fire kategorier
Brand-audit Workshop
Et brand audit er et serviceeftersyn af din markedsføring og din virksomheds markedsposition. Målet er at sikre, at din forretning er relevant for dine målgrupper og klart differentieret i forhold til konkurrenterne. Vi tager udgangspunkt i de trends, der påvirker din konkurrencekraft og identificerer områder, hvor du kan styrke din indsats for at stå skarpere.
Start-up Værktøjskasse
Hvis du har skabt en ny virksomhed, skal du have en platform, der formidler dit DNA med saft og kraft. Jeg hjælper dig med at skabe et fundament, så du let kan briefe investorer og komme i gang med din markedsføring.
Strategi Projekt
Brand- og marketingstrategier findes i alle størrelser. Nogle er udviklings-strategier, der inddrager hele organisationen i at definere virksomhedens DNA, for derefter at lægge en plan for aktivering i kunderejser, salg, employer branding og innovation. Andre er reviews, der opdaterer en eksisterende strategi, så den står skarpere og adresserer nye trends og markedsbehov. Vi scoper opgaven, så den passer til dit behov.
Sparring 1:1
Hvis dine egne timer ikke slår til, eller du har brug for den eksternes blik på en udfordring, kan jeg tjekke ind. Til et par timers inspiration eller rådgivning. Som den eksterne ressource, der faciliterer interne forløb med dit team. Eller til at løse en helt specifik opgave omkring f.eks. brand arkitektur, value propositions, kunderejser, vision og purpose, eller noget helt andet…