Brand strategi
Brand DNA
Hvordan skal brandet positioneres, hvad er vores brand DNA og hvad gør os i stand til at stå som et fyrtårn på markedet?
Vision, værdier, “purpose”
Value proposition
Brand løfte
brand arkitektur
Look & Feel
Hvordan skal brandet se ud, føles, lyde og agere for at kommunikere sit brand DNA konsistent på tværs af platforme, touchpoints og målgrupper?
CVI/visuel identitet
Tone of voice
Audio branding
Living the brand
Hvordan engagerer vi organisationen i brandets fortsatte udvikling, og hvordan vedligeholder vi vores brandudtryk?
on-boarding
Vedligeholdelse
governance
Brand aktivering
Markedsføring
Hvordan aktiveres brandet på tværs af kanaler, platforme og touchpoints?
Marketing strategi
Kunderejser
Employer branding
Hvordan engagerer vi medarbejdere og de talenter, vi gerne vil tiltrække?
Employer branding strategi
Og det løse…
Det er ikke alt, man kan putte i kasser. Måske har du brug for inspiration og sparring - f.eks:
Brand tjek
Brand workshop
“Unless you stand for something, you don’t stand out. ”