Der er mange måder, du kan arbejde med branding og markedsføring på. Mit engagement falder typisk i fire kategorier
Brand Tjek
Et brand tjek er et serviceeftersyn af din markedsføring og din virksomheds markedsposition. Målet er at sikre, at din forretning er relevant for kunderne og er klart differentieret i forhold til konkurrenterne. Vi tager udgangspunkt i de trends, der påvirker din konkurrencekraft og identificerer områder, hvor du kan styrke din position eller indsats for at stå skarpt i forhold til kundernes forventninger og markedets efterspørgsel.
Grundpakke
Hvis du har skabt en ny virksomhed, skal du have en platform, der formidler dit DNA med saft og kraft. Jeg hjælper dig med at skabe et fundament, så du let kan briefe investorer og komme i gang med din markedsføring.
Strategi
Brand- og marketingstrategier findes i alle størrelser. Nogle er udviklings-strategier, der inddrager hele organisationen i at definere virksomhedens DNA, for derefter at lægge en plan for aktivering i kunderejser, salg, employer branding og innovation. Andre er reviews, der opdaterer en eksisterende strategi, så den står skarpere og adresserer nye trends og markedsbehov.
Ad-hoc
Hvis dine egne timer ikke slår til, eller du har brug for den eksternes blik på en udfordring, kan jeg tjekke ind. Til et par timers inspiration eller rådgivning. Som den eksterne ressource, der faciliterer interne forløb med dit team. Eller til at løse en helt specifik opgave omkring f.eks. brand arkitektur, value propositions, kunderejser, vision og purpose, eller noget helt andet…
“Unless you stand for something, you don’t stand out.”