Jeg arbejder sjældent efter One size fits all. Opgaver tager udgangspunkt i mange forskellige behov, og her nogle af de greb, vi kan arbejde med.
Strategisk afklaring
Hvor er kunderne på vej hen, hvilke trends driver markedet, og hvad det betyder for din forretning? Passer dine produkter, din markedsføring og dit brand ind i den nye virkelighed og i kundernes ”Why”?
Fundament
Hvad er kernen i din forretning - dit DNA - som gør dig i stand til at engagere kunder, medarbejdere og andre vigtige målgrupper. Hvad gør, at du står som et til et fyrtårn på markedet?
Aktivering
Hvordan markedsfører du på tværs af kanaler og touchpoints? Hvordan engagerer du medarbejderne og de talenter, du gerne vil tiltrække. Og hvad betyder brandet for din portefølje af produkter og services?
Forskellige veje til at styrke dit brand
Brand tjek
Et brand tjek er et serviceeftersyn af din markedsføring og din virksomheds markedsposition mhp. at sikre, at din forretning resonerer med markedet og er differentieret i forhold til konkurrenterne. Vi tager udgangspunkt i de trends, der påvirker din konkurrencekraft og identificerer områder, hvor du skal styrke din position eller indsats for at stå skarpt i forhold til kundernes forventninger og efterspørgsel.
Start-up
Hvis du har skabt en ny virksomhed, skal du have en platform, der formidler dit DNA med saft og kraft. Jeg hjælper dig med at skabe et fundament, så du let kan briefe investorer og komme i gang med din markedsføring.
Strategi
Brand- og marketingstrategier findes i mange størrelser. Nogle er udviklingsstrategier, der inddrager hele organisationen i at definere virksomhedens DNA og brand fundament, for derefter at lægge en plan for aktivering i kunderejser, employer branding og innovation. Andre er reviews, der opdaterer en eksisterende strategi, så den står skarpere og adresserer nye trends og markedsbehov.
Ad-hoc
Hvis dine egne timer ikke slår til, eller du har brug for den eksternes blik på en udfordring, kan jeg tjekke ind. Til et par timers inspiration eller rådgivning. Som den eksterne ressource, der faciliterer interne forløb med dit team. Eller til at løse en helt specifik opgave omkring f.eks. brand arkitektur, value propositions, kunderejser, vision og purpose, eller noget helt andet…
“Unless you stand for something, you don’t stand out.”